środa, 28 maja 2014

Małe-duże zmiany

Uh, witaj w tym jakże dzisiaj długim poście organizacyjnym.
Co prawda, kiedy wejdziesz pierwszy raz na stronę, pewnie bardzo się zdziwisz. Zmieniłem WSZYSTKO razem z naszą kochaną alfą ~Physical~ (Mentis).
Zakładki zyskały trochę w sobie, doszła.. jedna? No nie ważne. 
Dowiecie się o niej trochę niżej >>

Zmieniliśmy układ, teraz posty będą po lewej, oraz gadżety takie jak informacje, po prawej.
Żeby nie rozpisywać się aż tak, przejdę do głównej kwestii.

Widziałem mnóstwo watah, jednak żadna nie wyróżniła się tym pomysłem. Może gdzieś tam taka istnieje, ale.. nie ważne!
Wprowadziłem coś na wzór osób-wilków. Teraz można stworzyć, a raczej trzeba własną postać, która będzie miała podpisane, jakie ma wilki, jak można się z nią skontaktować, jaka jest, ile ma lat (niekoniecznie wasz prawdziwy wiek) oraz ksywka.
Przykład macie w zakładce Strefa Ludzi.

Dzięki temu zyskujecie również możliwość napisania opowiadania swoim człowiekiem. 
Jeśli na dłuższą metę będziecie chcieli korzystać z dwóch człeków, oczywiście, nie ma sprawy! Dopiszemy wam drugą postać, jako postać podrzędną!

Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodoba. 
Cieszmy się nowym image'm!

Raito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz