czwartek, 22 maja 2014

Od Darkness'a CD Rocky


Spróbowałem się podnieść z ziemi...nie wyszło. Chodzenie na dwóch łapach nie jest łatwe.
-No Ness, wstawaj-Powiedziała podając mi rękę
-Uhm...ale ja nie umiem chodzić. -Powiedziałem czerwieniąc się. Kurcze, to wszytko widać, nie mam sierści...bycie człowiekiem jest jednak trudne. A właśnie co ja mam na sobie?! Przestraszyłem się, ale spojrzałem na swoje nogi i uspokoiłem się trochę widząc, że jednak jestem ubrany. No, przynajmniej te dolne partie ciała. Dobra Ness, jej się udaje ustać , więc ci też się uda. Chwyciłem jej dłoń i podciągnąłem się do góry. Jednak przeceniłem swoje umiejętności i wywaliłem się...na Rock. Gapiłem się na nią dłuższą chwilkę, ale później dotarło do mnie, że przecież musimy jakoś wstać, a to już nie była taka przyjemna wizja.
-Emmmm, przepraszam-trochę niezręcznie i jakoś się z niej sturlałem. Matko, wyglądam pewnie jak jakaś pokraka tak turlając się po ziemi.
<xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz