czwartek, 22 maja 2014

Od Darkness'a CD Rocky

-A pfff.... nie jestem taki łatwy-powiedziałem dumnie się uśmiechając
-Oczywiście Ness, oczywiście
-Czy to sarkazm?
-A jak ci się wydaje?
-Osz ty mała...- powiedziałem i zacząłem ją gilgotać. Przewróciłem ją na ziemię i tarzałem się z nią po podłodze. To musiało wyglądać dziwnie-Dwoje ludzi w wieku 16, ganiających się po jaskini i wywalających się co chwilę. W pewnym momencie potknąłem się i wylądowałem na Rock. Znowu. Dla czego grawitacja zaczyna dawać się we znaki w takich momentach? Przechodzący obok jaskini Akira mrukną tylko coś zniesmaczony i poszedł dalej. Wolę nie wiedzieć co sobie pomyślał widząc nas w tej dwuznacznej pozycji. Chociaż gdybym był na jego miejscu też bym pewnie krzywo patrzył. Ale wracając. Kiedy już się wyśmialiśmy poszliśmy na miasto. Gdy wreszcie dopełzliśmy jakoś do celu zajęliśmy miejsca.
-Ej, mamy mały problem
-Taaak?
-Nie mamy czym zapłacić-powiedziałem rozbawiony
-A faktycznie...więc posiedzimy na sucho!
Parsknąłem tylko śmiechem. Posiedzieliśmy w spokoju jakieś 5 minut i podeszła do nas kelnerka
-Podać coś?-zapytała pochylając się lekko i eksponując swój-nie oszukujmy się-duuuuży biust. No nie patrz tak na mnie, chyba każdy na moim miejscu by patrzył!
-Eeem n-nie, dzięki.-Odparłem tylko troszeeeczkę speszony.
-A tobie?-Spytała już bardziej oschle Rocky, która w tym momencie ścinała mnie spojrzeniem
-Niee, ja chyba też sobie odpuszczę-powiedziała nie odwracając miażdżącego wzroku. W momencie bałem się o swój żywot. Wreszcie pracowniczka baru, widząc, że nie ma tu czego szukać sobie poszła
-Yyyy przepraszam?
-...
-No Rooockyy noo
-...
-No przepraszam no!
-...
-Rocky!
-Hmmmm?
-No nie obrażaj się...
<xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz