piątek, 30 maja 2014

Od Hamfrey'a CD Sparty

- co tam porabiasz ? - spytałem ciekawski
- chodze tu i tam - odpowiedziała - głodna troche jestem to szukam coś dobrego , zjemy razem ? 
- pewnie że tak , cho na łąkę widziałem stadko jeleni - powiedziałem 
- zróbmy tak , ja się skryje w krzakach tam widzisz ? 
- yhymm..
- a ty je do mnie zapędzisz ok ?
- ok 
Powoli wzniosłem sie w powietrze i poleciałem na stado które ruszyło z kopyta na Jessy . Chwyciłem małego jelenia i go udusiłem w powietrzu . Samica tez złapała większą sztuke .
- co ty takiego małego masz ? podobno jesteś taki silny - zażartowała
- owszem jestem ale w locie nie umiem złapać większych 
- aha , co tak siedzimy jedzmy bo mi flaki zaraz wyjdą na wierzch - powiedziała
- no dooobraaa - zaśmiałem się troche

(Jessy ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz