niedziela, 30 marca 2014

Od Gale'a CD Karin'a

Kobieta oskarżyła o mnie o bycie pedofilem i kradnięcie dzieci.. okejj. No nie ważne że przyniosłem je na policje. Wruciłem do domu po godzinie. Po drodze znalazłem prace. Nie jest genialna.. Jestem tanceżem w barze dla kobiet. ale cos zawsze. Mam byc ubrany w sumie. Mam mięśnie i jestem ładny więc szybko mnie zatrudnili. Będę pracować od 18 do 22.
-hej wruciłem-zawołałem i wszedłem. 
-siemka-podszedł i pocałwoał mnie w policzek.
-mam pracę
-oo jaką?
-amm tanceż go go ale spokojnie dla babek-zaśmiałem sie
-nie zdradzisz mnie przynajmniej-zaśmiał się . Pokiwałem głową. Złapałem go za pośladek i przyciągąłem. Oparł na mnie ręce.
-mrh-zaśmiał się
-nie mrucz kocie -powiedziałem i poszedłem do kuchni. Chłopak schylił się zeby cos wyjac z kuchenki.
Plask.
-ouuu to bolało-syknął
-miało -mruknałem i pocałowałem go w usta.
<KARIN CD ;-; ŚMIETAAANA>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz