niedziela, 30 marca 2014

Od Karin'a CD Gale'a

-hmm..-mruknąłem. Przytulał mnie.-Przyjechał do mnie znajomy.
-Aham, a gdzie jest?-spytał i spojrzał na mnie z uśmieszkiem. Wywróciłem oczami i wskazałem mu salon.
Walnąłem się na kanapę i wskazałem ręką przyjacielowi Gi.
-To właśnie Gale.-dodałem jeszcze. Arata wstał i się przedstawił.












-Arata Kyuiko, przyjaciel Karin'a, miło mi poznać.-Ależ oficjalnie.. Sam ruszyłem tyłek i zarzuciłem rękę na barki Ary.
-Znamy się od dzieciństwa, mój mały braciszek.-zaśmiałem się, a on zrzucił moją rękę.
-Wcale nie jestem taki mały!-burknął.
-Właśnie, że jesteś. Wyglądasz na 14 lat, dalej..-poczochrałem go po włosach. Założył ręce na klatkę.
-A ty jak 27 latek. Staro wyglądasz, to przez te fajki. Mówiłem, nie pal, a ty dalej swoje. Dobrze, że wreszcie znalazłeś sobie kogoś na dłużej. Jeśli mam być w stosunku do ciebie, braciszku, szczery, to puszczałeś się na prawo i lewo, mogłeś się czymś zarazić..
-Oj siedź cicho.-prychnąłem. Panowała dziwna atmosfera.
-Ja zamówię pizze, czy coś.. Wy się poznajcie.-miło mruknąłem do Gi i poszedłem do kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz