niedziela, 30 marca 2014

Od Gale'a CD Karin'a

Popatrzyłem na chłopaka niepewnie. Cały czas patrzył mi w oczy.
Odwruciłem wzrok. On mnie podrywa czy co? . Zacisnąłem palce na boku karin`a i zacząłem całowac w szyje. Przyokazjii ruszałem dłońmi po jego boku.
-galeee-mruknałe i się o mni eoparł bardziej.
-hm
-daj oglądac-popriosił. zaśmiałem się i zdjałem go sobie z kolan. Zagram wjego gre. Usiadłem obok kolegi/
-więc.. -popatrzyłem na niego uwodzicielsko
widziałem jak się cieszy.
-och.. nic nic-mruknął
Nachyliłem sie iszepnałem:
-jak masz zamiar mnie podrywac odrazu ci odradzam misiaku. bo jesli spróbujesz nas skłucic to ci zeluś dupy nie uratuje-powiedziałem i odsuąłem głowę.
Nachylił sie:
-mam zamiar cie mieć nieważne co.. zobaczysz -mruknął. Westchnałem i wruciłem do karin`a. Posadziłem go sobie na kolana i przykryłem nas kocem. Dłon wpusciłem mu ukradkiem w spodnie. Zcząłem asowac przez bokserki. Widzaięłm jak sztywnieje ale nie mówił nic oddawał sie mojej dłni. Po chwili wygiął sie niezauważalnie i poczułem wilgoć na dłoni. Wyciągnałem delikanie ukradkiem dłoń i oglądałem dalej serial
<śmietana?L>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz