czwartek, 24 kwietnia 2014

Od Cyryl'a CD Kaoru

Popatrzyłem na niego.
-ej ale mma pomysł jak sie zaświecic-powiedziaęłm wesoło.
-jaki?
-poczekaj-ruszyłem szybko i kupiłem brokat.
-no wiec?-pytał znowu.
-zamknij oczy i poczekaaaj a rozbierz sie cały-powiedziałęm spokojnie
-teraz?
-nie .. czekaj do jaskini !-wskazałem kierunek
Poslziśmy. W jaskini rozebrał sie.. Boze to ciałko... Posypałem go całęgo brokatem i natarłem oliwą. 
-noo jusz-zaśmiałęm sie. Otworzył oczy i wystawił dłoń na słońce..
-JA BYŁSKAAAM-zawołał wesoło.
-wampiry podobno są szybkie-mruknałem \
-i silne-wzrusyzł ramionami.
-ale jasilniejszy..
-tak ty-westchnął. Podszedłem i usiadłem na ziemi.
-wiesz co?
-coooo
-choć tu... -poprosiłem. Usiadł obok mnie. Ja wstałem i rozebrałem się. Usiadłem mu na kolanach.Powoli ruszałem biodrami.
-co robisz?-zaptał spokojnie
-ty mi powiedz-mruknałem i pocałwoałem go
<śmietana ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz