wtorek, 22 kwietnia 2014

Od Gale'a CD Kaoru

Poszedłem za nim zdenerwowany. NI elubie jesć. Jezu . jestem ejszcze za gruby a on mnie chce tuczyc. W barze zamówił sobie coś ii patrzył na mnie.
-moge... am...
-pierogi z mięsem i skwarkami -skończył za mnie. Jęknąłem. Pierogi.. BYło ich zadużo. Ociekały tym tłuszczem wydawało sie ze jedzenie pecznieje. włoze kes do ust i sie uduszę. On jadł swoje i czeka na mnie.
-jedz-powiedziałs pokojnie. nabiłem jednego skwarka i włożyłem szybko do ust, Uniusł brwi.
-mam cie karmic?
-ale.. ja nie j/
-jedz-warknął
Nabiłem pieroga i odgryzłem malutki kawałek.
Fuj. tłuszcz mieso mąka ciasto.. Tłustrzego sie nie dało? już bym wolał zeby on mi zafundował anal. Mam już dawno rozdziewiczony tyłek wiec nie bolało by. Nabiłem pieroga znou i zjadłem jednego.
<edju ;-;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz