piątek, 28 lutego 2014

Od Flame'a CD Kiiyuko

-Lubię śmietanę.- uśmiechnąłem się- Wcześniej ciebie nie widziałem. Jestem Flame, a to Felix. Mój towarzysz.- pokazałem na ptaka.
-To ptak?
-Tak, ale woli gdy nazywa się go feniksem.
-Aaa... Ja jestem Kiiyuko. Mów Kii. No, ja jeszcze nie mam towarzysza.
-Możesz pożyczać Felixa kiedy chcesz.- uśmiechnąłem się.
-Fajnie, dzięki. Idziesz popływać?
-Zbytnio za wodą nie przepadam. 
-Czemu?
-Przez żywioł.
-Ogień?
-Ogień.
-Jesteś jednym z tych starszych, z którymi mogę pogadać na luzie.
-Stary to jest mój brat!
-Wyglądasz na 5 lat.
-No dzięki!
-Żartuję. Nie denerwuj się tak.- zaśmiała się. Uspokoiłem się.
-To co z tym pływaniem?
-Mówiłeś, że nie lubisz wody.
-Jak się nudzę, to mogę nawet w błocie się taplać. Gdzie idziemy?
-Nad jezioro wschodnie?
-Ok. Wyścig?-zaproponowałem
-Jasne!
Wystartowaliśmy. Na początku dałem jej lekkie fory, a potem biegłem normalnie. Na koniec "odpaliłem" swoją moc szybkości, no cóż, co tu dużo mówić. Wygrałem.

<<Kii?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz