piątek, 28 lutego 2014

Od Samanthy CD Matt'a

-Proszę Cię, nie gniewaj się. On odszedł, zostanę z tobą... Przepraszam...- Coś się stało, przełamałam się, nie, nie umrę teraz. Z tym muszę poczekać. Tak, po tym, co przeżyłam, muszę poczekać...

*WSPOMNIENIA*
Uciekałam od Matt'a. Jak ja go potraktowałam? Nagle zobaczyłam jakąś istotę, trzymającą lisa... Chwiluńka, ja ją z skądś znam! Tak, to Scoptus, stwór płci żeńskiej, jest wysłanniczką śmierci, żywiącą się krwią umarłych. Lis jest jej podwładnym, który zesłał ją na ziemię, pragnąc śmierci swoich rodziców...
http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/312/8/5/scratch_the_back___id_by_nataliedecorsair-d32frig.png
- Witaj Samantho, mam dla Ciebie dobre wieści...- Podeszła do mnie, i zaczęła mnie głaskać. Boję się...- Już chyba wiesz, co to za wieści... Tak, właśnie! Umrzesz moja droga, a pamięć o tobie umrze gdzieś w jądrze ciemności. BUAHAHAHAHA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz